NOVINE.hr
  • Naslovnica
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Regija
    • Biznis
    • Crna Kronika
  • Sport
  • Lifestyle
    • Tech&Sci
    • Putovanja
    • Moda i Ljepota
    • Zdravlje i Snaga
    • Ljubav i seks
  • Showbiz
  • Više
    • Zanimljivo
    • Događanja
    • Film & Mjuza
    • Automobili
    • Zabava
    • Recepti
    • Katalozi
Nema rezultata za ovaj upit
Pogledaj sve rezultate
Četvrtak, 11 lipnja, 2026.
NOVINE.hr
  • Naslovnica
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Regija
    • Biznis
    • Crna Kronika
  • Sport
  • Lifestyle
    • Tech&Sci
    • Putovanja
    • Moda i Ljepota
    • Zdravlje i Snaga
    • Ljubav i seks
  • Showbiz
  • Više
    • Zanimljivo
    • Događanja
    • Film & Mjuza
    • Automobili
    • Zabava
    • Recepti
    • Katalozi
Nema rezultata za ovaj upit
Pogledaj sve rezultate
Četvrtak, 11 lipnja, 2026.
NOVINE.hr
Nema rezultata za ovaj upit
Pogledaj sve rezultate
Naslovnica Lifestyle Zdravlje i Snaga

Koji su orašasti plodovi najzdraviji?

by Novine.hr
13. veljače 2026.
u Zdravlje i Snaga
0

ORAŠASTI plodovi poznati su po brojnim zdravstvenim dobrobitima, a njihova se redovita konzumacija povezuje sa smanjenim rizikom od srčanih bolesti i prerane smrti. Bogat su izvor nezasićenih masnoća, vlakana, biljnih proteina, mikronutrijenata i antioksidansa. Istraživanja pokazuju da njihov unos može smanjiti rizik od kardiovaskularnih i koronarnih bolesti te sniziti razinu “lošeg” kolesterola i triglicerida, najčešćih masnoća u krvi.

Iako se zbog visoke energetske vrijednosti često smatra da potiču debljanje, umjerena konzumacija zapravo povećava osjećaj sitosti i pomaže u održavanju zdrave tjelesne težine. No, nisu svi orašasti plodovi jednako korisni, piše Euronews.

Pekan orasi

Nedavno istraživanje Tehnološkog instituta Illinois u Chicagu pokazalo je da uvrštavanje pekan oraha u uravnoteženu prehranu može povoljno djelovati na ključne pokazatelje zdravlja srca i krvnih žila, osobito na masnoće u krvi. Pekan orasi sadrže visoke razine polifenola, vrste antioksidansa, te druge bioaktivne sastojke koji dodatno pojačavaju antioksidativni učinak i smanjuju oksidaciju lipida.

Orasi

Orasi su jedini orašasti plod za koji je američka…

Pročitajte više na Index.hr

Oznake: Index.hr
Prethodna objava

Detalj iz intervjua Erike Kirk je viralan: "Uklonila je fotografiju s vjenčanja"

Sljedeća objava

Fond za zaštitu okoliša pokrenuo postupke sanacije otpada u Bedekovčini i Gospiću

Više iz rubrike

Zdravlje i Snaga

Onkolog: Jednu tjelesnu promjenu nikad ne bih ignorirao

by Novine.hr
11. lipnja 2026.
Zdravlje i Snaga

Kada večerati za niži kolesterol i zdravije srce?

by Novine.hr
10. lipnja 2026.
Zdravlje i Snaga

4 navike pokazuju da imate problema s alkoholom (iako vam djeluju bezopasno)

by Novine.hr
10. lipnja 2026.
Zdravlje i Snaga

Svakodnevne navike koje ubrzavaju starenje

by Novine.hr
10. lipnja 2026.
Zdravlje i Snaga

Tuširanje ujutro ili navečer? Znanost ima jasan odgovor

by Novine.hr
10. lipnja 2026.
Zdravlje i Snaga

David Beckham: Victoria već 25 godina jede istu stvar, napravila je jednu iznimku

by Novine.hr
9. lipnja 2026.
Zdravlje i Snaga

Čuli ste da treba spavati minimalno osam sati? Studija donosi nove podatke

by Novine.hr
9. lipnja 2026.
Zdravlje i Snaga

Salata ili sendvič: Što je bolje za regulaciju šećera u krvi?

by Novine.hr
9. lipnja 2026.

Najnovije

Meloni: EU treba imenovati jednog predstavnika za pregovore s Rusijom

11. lipnja 2026.

Mladi igrač Slaven Belupa prešao u prvaka BiH

11. lipnja 2026.

Industrijski pogoni sve češće gore. Što je u pozadini? 'Treba nam stroži zakon i nova oprema'

11. lipnja 2026.

Šimunićevim roditeljima vraćeni mobiteli, on poručio da neće odustati

11. lipnja 2026.
novine lg
Vaš preglednik dnevnih događanja. Vijesti i zanimljivosti iz Hrvatske i svijeta,
sve o biznisu, modi, zabavi, ljubavi i putovanjima.

online.sales@clicktag.hr

  • Naslovnica
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Impressum
© 2024 Novine.hr
Pojedine rubrike mogu donositi sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina. Osobama mlađim od 18 godina savjetuje se posjet ovim rubrikama jedino i samo uz nadzor punoljetne osobe.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Nema rezultata za ovaj upit
Pogledaj sve rezultate
  • Naslovnica
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Regija
    • Biznis
    • Crna Kronika
  • Sport
  • Lifestyle
    • Tech&Sci
    • Putovanja
    • Moda i Ljepota
    • Zdravlje i Snaga
    • Ljubav i seks
  • Showbiz
  • Više
    • Zanimljivo
    • Događanja
    • Film & Mjuza
    • Automobili
    • Zabava
    • Recepti
    • Katalozi

© 2025 Novine.hr