NOVINE.hr
  • Naslovnica
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Regija
    • Biznis
    • Crna Kronika
  • Sport
  • Lifestyle
    • Tech&Sci
    • Putovanja
    • Moda i Ljepota
    • Zdravlje i Snaga
    • Ljubav i seks
  • Showbiz
  • Više
    • Zanimljivo
    • Događanja
    • Film & Mjuza
    • Automobili
    • Zabava
    • Recepti
    • Katalozi
Nema rezultata za ovaj upit
Pogledaj sve rezultate
Ponedjeljak, 10 kolovoza, 2026.
NOVINE.hr
  • Naslovnica
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Regija
    • Biznis
    • Crna Kronika
  • Sport
  • Lifestyle
    • Tech&Sci
    • Putovanja
    • Moda i Ljepota
    • Zdravlje i Snaga
    • Ljubav i seks
  • Showbiz
  • Više
    • Zanimljivo
    • Događanja
    • Film & Mjuza
    • Automobili
    • Zabava
    • Recepti
    • Katalozi
Nema rezultata za ovaj upit
Pogledaj sve rezultate
Ponedjeljak, 10 kolovoza, 2026.
NOVINE.hr
Nema rezultata za ovaj upit
Pogledaj sve rezultate
Naslovnica Lifestyle Zdravlje i Snaga

Jedan probiotik dnevno mogao bi pomoći kod depresije i anksioznosti

by Novine.hr
20. lipnja 2026.
u Zdravlje i Snaga
0

DNEVNI unos probiotika mogao bi ponuditi više od potpore probavi – mogao bi pružiti i malen, ali značajan poticaj mentalnom zdravlju, pokazalo je novo istraživanje. Studija, objavljena u časopisu Journal of the American Geriatrics Society, istraživala je mogu li probiotici, često nazivani “dobrim bakterijama”, nadopuniti standardno liječenje antidepresivima.

Istraživači su otkrili da su starije osobe koje su svojoj rutini dodale probiotički dodatak prehrani zabilježile nešto veća poboljšanja simptoma depresije i anksioznosti u usporedbi s onima koji su uzimali placebo. Studija ne sugerira da probiotici mogu zamijeniti antidepresive, već da bi potencijalno mogli djelovati kao korisna nadopuna postojećim terapijama, piše Newsweek.

Pojedinosti kliničkog ispitivanja

U istraživanju provedenom u Indiji sudjelovalo je 58 osoba starijih od 60 godina s umjerenom depresijom. Svi sudionici nastavili su uzimati svoju uobičajenu terapiju antidepresivima tijekom ispitivanja.

Bili su nasumično podijeljeni u dvije skupine: jedna je svakodnevno primala probiotički dodatak, dok je druga dobivala placebo osmišljen tako da izgleda identično. Intervencija je…

Pročitajte više na Index.hr

Oznake: Index.hr
Prethodna objava

Škoda Peaq sitno broji do premijere: Česi otkrili izgled unutrašnjosti velikog SUV-a

Sljedeća objava

Lara Cvjetko brončana na Grand Slamu u Mongoliji

Više iz rubrike

Zdravlje i Snaga

Kako pravilno trčati na traci za najbolje rezultate

by Novine.hr
22. srpnja 2026.
Zdravlje i Snaga

Pet vrsta voća koje podupiru zdravlje mozga i pamćenje

by Novine.hr
22. srpnja 2026.
Zdravlje i Snaga

Dua Lipa pokazala rezultate treninga, njezinu rutinu možete isprobati kod kuće

by Novine.hr
22. srpnja 2026.
Zdravlje i Snaga

Volite kivi, ali vas pecka jezik? Evo zašto se to događa

by Novine.hr
21. srpnja 2026.
Zdravlje i Snaga

10 mogućih razloga zbog kojih se brzo debljate

by Novine.hr
19. srpnja 2026.
Zdravlje i Snaga

Sanjate o tome da se tijekom godišnjeg naspavate? To možda i nije najbolja ideja

by Novine.hr
19. srpnja 2026.
Zdravlje i Snaga

Kako klima-uređaji utječu na zdravlje?

by Novine.hr
18. srpnja 2026.
Zdravlje i Snaga

Domaći glumac upozorava na opasnu bakteriju iz plićaka: Završili smo na antibioticima

by Novine.hr
18. srpnja 2026.

Najnovije

Hutiji napali tankere u Crvenom moru: Jedan se zapalio nakon udara projektila

23. srpnja 2026.

Hrvatski klupski nogomet u problemu: Susjedi prijete srušiti ga ispod crte

23. srpnja 2026.

Iranci pišu da SAD opet gađa njihove gradove: Revolucionarna garda napala Jordan

22. srpnja 2026.

Aspinall: Imao sam užasnu operaciju oka. Gledao sam kako mi režu očnu jabučicu

22. srpnja 2026.
novine lg
Vaš preglednik dnevnih događanja. Vijesti i zanimljivosti iz Hrvatske i svijeta,
sve o biznisu, modi, zabavi, ljubavi i putovanjima.

online.sales@clicktag.hr

  • Naslovnica
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Impressum
© 2024 Novine.hr
Pojedine rubrike mogu donositi sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina. Osobama mlađim od 18 godina savjetuje se posjet ovim rubrikama jedino i samo uz nadzor punoljetne osobe.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Nema rezultata za ovaj upit
Pogledaj sve rezultate
  • Naslovnica
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Regija
    • Biznis
    • Crna Kronika
  • Sport
  • Lifestyle
    • Tech&Sci
    • Putovanja
    • Moda i Ljepota
    • Zdravlje i Snaga
    • Ljubav i seks
  • Showbiz
  • Više
    • Zanimljivo
    • Događanja
    • Film & Mjuza
    • Automobili
    • Zabava
    • Recepti
    • Katalozi

© 2025 Novine.hr